مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم خبر داد:

احداث ۷۱ کیلومتر شبکه جدید برق

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم از احداث بیش از ۷۱ کیلومتر شبکه برق در استان قم طی پنج ماه نخست امسال خبر داد. 

 یوسف صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: با تلاش و کوشش شبانه‌روزی مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان قم در تمام شهرها و روستاهای استان بیش از ۷۱ کیلومتر شبکه برق احداث شده است که از این مقدار  در بخش خطوط فشارضعیف ۲۸ کیلومتر و در بخش خطوط فشار متوسط  ۴۳ کیلومتر شبکه جدید احداث شده است.

 صادقی مجموع طول شبکه فشارضعیف و فشار متوسط در استان را افزون بر ۸ هزار و ۵۲۳ کیلومتر عنوان کرد و افزود: طول خطوط شبکه فشارضعیف هوایی و زمینی در استان قم بالغ بر ۴ هزار  و ۹۸ کیلومتر  و طول خطوط شبکه فشار متوسط نیز بیش از ۴ هزار و ۴۲۵ کیلومتر است.

وی از نصب بیش از ۴ هزار و ۳۰۲ چراغ روشنایی معابر در سطح استان خبر داد و گفت: احداث و بهره‌برداری از ۲۲۰ دستگاه پست عمومی با ظرفیت ۴۴ مگاولت آمپر و احداث ۲۰ فیدر جدید فشار متوسط در سطح استان را از دیگر اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان قم در پنج ماه نخست امسال است.

 صادقی در ادامه مجموع چراغ‌های روشنایی معابر در مناطق شهری و روستایی استان را بالغ بر ۱۳۰ هزار و ۶۴۲ دستگاه برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در ادامه با بیان اینکه در این مدت بیش از ۶ هزار و ۷۴۴ مشترک جدید به مشترکان برق در استان افزوده شده است، بیان داشت: شمار مشترکین کل برق استان قم تا پایان مردادماه امسال به ۶۳۶ هزار و ۹۸۹ مشترک رسیده است.

 صادقی نصب کنتورهای هوشمند به‌منظور رویت پذیری و کنترل‌پذیری را از دیگر اقدامات شرکت توزیع برق استان قم برشمرد و بیان داشت: در این زمینه در مدت پنج‌ماهه نخست امسال ۶ هزار و ۸۴۹ کنتور هوشمند نصب شده است و در مجموع بالغ بر ۵۸ هزار و ۷۵۷ کنتور هوشمند در مدار بهره‌برداری قرار گرفته است.

انتهای خبر /170

 
http://javaneparsi.ir/50436
اخبار مرتبط

نظرات شما