دادستان عمومی و انقلاب قم:

۲ باند سرقت احشام در قم متلاشی شد

دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری اعضای ۲ باند سرقت احشام در قم خبر داد و گفت: این سارقان حرفه‌ای غیربومی که با خودروهای پلاک جعلی از استان‌های دیگر برای سرقت به قم آمده بودند، به بیش از ۳۰ فقره سرقت احشام به ارزش بیش از ۶ میلیارد تومان متهم می‌باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از روابط‌عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غریب در گفت‌وگویی افزود: در پی اعلام شکایات متعدد از سرقت مشابه احشام از دامداری‌ها، پرونده در شعبه ۲۲ دادیاری دادسرای قم تشکیل و تحقیقات آغاز شد.
وی اضافه کرد: با صدور دستورات قضایی و اقدامات پلیس آگاهی قم یک باند از متهمان سابقه‌دار در حین ارتکاب جرم و اعضای باند دیگر در شهریار دستگیر و پس از تحویل به مقام قضایی با صدور قرار تأمین روانه زندان شدند.
وی با اشاره به این‌که سرقت احشام یکی از سخت‌ترین انواع سرقت به لحاظ کشف و پیگیری است، گفت: باوجود این‌که سارقان حرفه‌ای این باند با استفاده از پلاک‌های جعلی و سایر اقدامات درصدد مخفی‌کردن رد پای خود در سرقت‌ها بودند، اما با پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت‌گرفته مقام قضایی و ضابطین قضایی استان قم، متهمان این باندها به دام افتادند.
غریب با تأکید بر برخورد قاطع قانونی با سارقان در تمامی مراحل رسیدگی پرونده و ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت مردم، تصریح کرد: سارقان از تسهیلات و ارفاق قانونی بهره‌مند نخواهند شد.

انتهای خبر /

 
http://javaneparsi.ir/50455
اخبار مرتبط

نظرات شما