رئیس مرکز اورژانس استان قم خبر داد:

استقرار اورژانس قم در مرز آبادان

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قم با اشاره اعزام ۱۱ نفر از عوامل اورژانس برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به مرز آبادان، گفت: تیم اورژانس قم تا پایان سفرهای اربعین در این مرز مستقر خواهد بود. 

عزت‌الله بهزادی‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی اظهار داشت: خدمت به زائران اربعین حسینی همواره در دستور کار مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قم بوده و در سال‌های گذشته نیز خدمات بسیار مطلوبی به زائران اربعین ارائه شده تا جایی که در سال‌های گذشته خدمات اورژانس قم در ایام اربعین در مرزها جز بهترین‌ها بوده است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قم ادامه داد: در اربعین سال جاری نیز ۱۱ نفر از عوامل اورژانس برای خدمت به زائران سیدالشهدا به مرز آبادان اعزام شدند همچنین یک اتوبوس آمبولانس، دو آمبولانس، دو 
موتورلانس از قم به مرز آبادان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه خدمات‌دهی در سطح استان نیز مانند گذشته ادامه دارد، گفت: بر اساس تصمیمی که در ستاد اربعین گرفته شده جانمایی‌هایی اورژانسی علاوه بر پوشش ۲۴ ساعته‌ای که در ۴۴ پایگاه سطح استان قم و جاده‌ها انجام می‌شود شده است.

بهزادی‌نیا بیان داشت: باتوجه‌به اینکه استان قم شاهراه مواصلاتی بیش از ۱۶ استان است و در این ایام شاهد حضور زائران و مسافران زیادی هم به‌صورت عبوری هم به‌صورت اقامتی در قم هستیم به‌صورت کامل پوشش‌دهی و خدمات‌دهی اورژانسی در جاده‌های قم مستقر است و خدمت‌رسانی در مسجد مقدس جمکران، حرم مطهر حضرت معصومه و امامزاده شاه جمال که ۳ محل اصلی حضور زائران است به‌صورت ویژه در حال انجام است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قم با بیان اینکه در زمینه خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران و مسافران یک هم‌افزایی با هلال‌احمر و دیگر ارگان‌های امدادی نیز داریم، گفت: سال گذشته عملکرد اورژانس قم در خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرز هم در تعداد خدمت‌رسانی و هم در نحوه کیفیت رسانی جزو برترین‌ها بود.

وی اضافه کرد: میزان عملیات انجام شده از ابتدای محرم امسال نسبت به سال‌های گذشته تفاوت چندانی نداشته است البته یک تغییرات وجود دارد؛ اما اینکه سفرهای اربعین حوادث جاده‌ای را افزایش داده است وجود ندارد.

بهزادی‌نیا خاطرنشان کرد: در سه ماه نخست سال جاری شاهد کاهش حوادث در جاده‌های قم بودیم؛ اما به‌طورکلی هر سال حوادث و تعداد مأموریت‌های اورژانس قم نسبت به سال‌های قبل افزایش پیدا می‌کند که البته این وضع طبیعی است؛ چون بعد از کرونا شاهد افزایش ترددها در جاده‌ها هستیم.

انتهای خبر /170

 
http://javaneparsi.ir/50187
اخبار مرتبط

نظرات شما