استاندار قم:

مردم حضوری گسترده در پای صندوق‌های رأی دارند

استاندار قم گفت: مردم این استان در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری حضوری گسترده در پای صندوق‌های رأی دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، ‌ سید محمد آقامیری روز جمعه پس از شرکت در انتخابات مرحله دوم ریاست‌جمهوری در مسجد حضرت زینب (ع) در منطقه نیروگاه قم اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز است و آینده کشور و فرزندان ما نیز در گرو شرکت مردم در انتخابات می‌باشد.
وی با اشاره به تلاش مسئولان برای فراهم‌کردن مقدمات دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: ما باتوجه‌به اینکه پیش‌بینی می‌کردیم این انتخابات به مرحله دوم کشیده شود، تمام امکانات لازم را از تجهیزات و تعرفه موردنیاز در این استان برای مرحله بعدی انتخابات آماده شد.
وی افزود: الحمدلله تا الان همه امکانات برای این انتخابات در استان قم فراهم است و هم اینک ۷۴۷ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در این استان فعال می‌باشد.
آقامیری اظهار داشت: ۷۶ صندوق سیار اخذ رأی نیز در این استان نیز دایر است و در مناطق و مراکز پیش‌بینی‌شده و در برخی روستاها فعال خواهد بود.
وی اظهار داشت: ‌ ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که چهار مؤلفه موردنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی شامل مشارکت، ‌امنیت، ‌رقابت و سلامت در این انتخابات موردتوجه قرار گیرد.
وی از مردم خواست که در همین ساعات اولیه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.
۷۴۷ صندوق رأی ثابت و سیار برای برگزاری این دوره از انتخابات در قم پیش‌بینی‌ شده‌ که ۷۶ صندوق نیز سیار است.
از این مجموع ۶۹۱ صندوق در شهرستان قم، قنوات، سلفچگان، خلجستان، ۲۹ صندوق در شهرستان جعفرآباد و شهر قاهان و ۲۷ صندوق نیز در شهرستان کهک و بخش فردو، مستقر می‌باشد.
در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ۸۶۰ هزار قمی واجد شرایط رأی‌دادن هستند.

انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/49533
اخبار مرتبط

نظرات شما