نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

طالبان شما هستید که نخبگان را قلع‌وقمع کردید

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در واکنش به توهین اطرافیان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری به مردم ایران، گفت: مردم و نخبگان هنوز دوران دولت شما که در آن نخبگانی که مثل شما نمی‌اندیشیدند را از کار بیکار کرده و از دانشگاه‌ها بیرون کردید را فراموش نمی‌کنند، طالبان شما هستید.

محمد منان رئیسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  اظهار داشت: یک طیف سیاسی شرکت‌کننده در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری به مردم القا می‌کند که اگر رقیب ما رأی بیاورد مملکت قفل می‌شود و اینها تندرو هستند و همه را حذف می‌کنند این‌ها طالبان هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این‌ها برچسب‌های به‌دوراز اخلاق و انصاف به کاندیدای رقیب می‌زنند متأسفانه به ما خبر رسیده که همین طیف در روز گذشته با بلندگو در کوچه و خیابان راه افتاده و اعلام می‌کنند اگر طیف مخالف ما رأی بیاورد مملکت دست طالبان می‌افتد در حالی دست به چنین اقداماتی می‌زنند که این‌ها خودشان را مدعی اخلاق و ادب می‌دانند.

وی اظهار داشت: فقط برای اینکه مشخص شود چه کسی تندرو است چه کسی طالبان است و چه کسی به دنبال حذف بقیه است تجربه شخصی خودم را بیان می‌کنم ۱۰ سال پیش از مدرک دکترای خود در دانشگاه علم و صنعت دفاع کردم رتبه ۳ کنکور سراسری ارشد را کسب کردم، رتبه یک فارغ‌التحصیلی دکترای معماری از دانشگاه علم و صنعت را کسب کردم، مقالات متعدد پژوهشی داشتم در همان سال‌ها که دانشگاه علم و صنعت بودم در رتبه ارزشیابی آموزشی بالاترین ارزشیابی را در تدریس کسب کردم در گروه معماری در میان تمام اساتید رتبه ۲ ارزشیابی را کسب کردم با تمام این شرایط همین‌ها که امروز در ستاد این کاندیدا فعالیت دارند آن زمان در دولت آقای روحانی بودند بنده و امثال من را حذف کردند صرفاً به این جرم که مانند آنها نمی‌اندیشیدیم.

منان رئیسی اضافه کرد: من تنها نبودم آنچه که گفتم نمونه‌ای بوده شامل خیلی از افراد می‌شد و بسیاری از افراد نخبه که در این طیف قرار داشتند را قلع‌وقمع کردند افرادی که مثل آنها نمی‌اندیشیدند را خانه‌نشین کردند در آن زمان برخوردها در دانشگاه با اساتید صرفاً سیاسی بود و توجهی به علم و دانش نخبگان نداشتند، و واقعاً خنده‌دار است که این‌ها امروز مدعی آزادی هستند و شعار سر می‌دهند و آیه می‌خوانند.
​​
شما از همه طالبان‌تر هستید 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: ما قسم حضرت عباس شما را باور کنیم یا دم خروس را ببینیم، این چه انصاف اخلاقی است که شما دارید شماها دقیقاً همان‌ وزرا و مدیرکل‌هایی هستید که امروز در ستاد این کاندیدا مشغول هستید اگر شما با این تفکراتی که دارید به قدرت برسید برخلاف شعارهایی که می‌دهید همه آن‌هایی که تفکری غیر از تفکر شما دارند را قلع و قم خواهید کرد این را تجربه ثابت کرده است.

وی تأکید کرد: مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود، باور نمی‌کنیم که شما به دنبال تشکیل دولت ملی هستید شما هنوز روی کار نیامده این‌گونه به مخالفان تاخت‌وتاز می‌کنید اگر سرکار بیایید قرار است چه کاری انجام دهید ما باور نمی‌کنیم که شما مبادی‌آداب باشید ما شعارهای اخلاقی شما را با آن چیزی که دیده‌ایم باور نمی‌کنیم.

منان رئیسی اضافه کرد: صابون بی‌اخلاقی، بی‌انصافی و تندروی‌های شما به تن بسیاری از نخبگان و اندیشمندان خورده است شما به مخالفان می‌گویید طالبان ولی شما از همه تندرو هستید و از ابتدای انقلاب بارها این را ثابت کردید که اگر بر مسند قدرت بنشینید همه را قلع‌وقمع می‌کنید مگر آن‌هایی که مثل شما می‌اندیشند.

وی ادامه داد: شما یا شعار ندهید یا اگر شعار می‌دهید شعاری دهید که باسابقه تاریخی تفکری شما تطبیق داشته باشد مردم این مسائل را می‌دانند و تحقیق می‌کنند در دوران دولت شما مردم مشاهده کردند که چگونه کشور را اداره کردید تورم‌های چند ده‌درصدی دوران شما را دیدند و فراموش نکردند که دولت شما مقروض شده بود و هنوز دولت شهید رئیسی دارد قرض‌های دولت شما را پرداخت می‌کند.

منان رئیسی ادامه داد: مردم ایران فراموش نکردند که در تابستان مدام برق‌های آنها خاموش می‌شد، مردم فراموش نکردند که برای خرید یک کیلو شکر باید چند مغازه و فروشگاه را سر می‌زدند، مردم فراموش نکردند که برای خرید یک پوشک بچه از این مغازه به آن مغازه سر می‌زدند جیره‌بندی‌ها، بی‌کفایتی‌ها و سهل‌انگاری‌های دوران دولت شما را مردم فراموش نکردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: شما خودتان از همه تندروتر هستید و به دیگران برچسب تندرویی می‌زنید تا خودتان و افکار خودتان را مخفی کنید شما از همه انحصارطلب‌تر هستید و در کمال بی‌اخلاقی طیف مقابل خود و مردمی که پای صندوق‌های رأی آمده‌اند را به طالبانی بودن متهم می‌کنید طالبان‌تر از همه خود شما هستید.

انتهای پیام/۱۷۰


http://javaneparsi.ir/49476
اخبار مرتبط

نظرات شما