امام‌جمعه کهک:

تداوم راه دولت رئیسی خواسته مردم است

امام‌جمعه کهک با بیان این که تداوم راه دولت رئیسی خواسته مردم است، گفت: مردم حماسه حضور خود را با حضور در انتخابات ۱۵ تیرماه تکمیل کنند.

حجت‌الاسلام محسن صبوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  حضور در پای صندوق‌های رای را در روز ۱۵ تیرماه مهم و ارزشمند عنوان کرد و اظهار داشت: مردم باید با حضور خود در گام نخست به جمهوری اسلامی ایران رای بدهند که در واقع اصل موضوع همین است.

وی ادامه داد: در گام بعدی باید به فرد اصلح و انقلابی رای داد که با دشمنان مرزبندی مشخصی دارد و بر روی آن تأکید دارد.
صبوری با اشاره به بیانات رهبری ابراز داشت: این که برخی از افراد دنیا را در ارتباط با یک یا چند کشور می‌دانند خطای راهبردی است که می‌تواند اثرات بسیار مخربی را برای کشور داشته باشد.
وی تداوم راه  و مسیر شهید رئیسی را دیگر معیار انتخاب اصلح برشمرد و گفت: باید ببینیم که در بین نامزدها کدام یک بر امتداد راه و مسیر شهید رئیسی تأکید دارند و از این مسیر می‌خواهند حرکت کنند.
امام‌جمعه کهک تصریح کرد: اهمیت این دوره از انتخابات بسیار بالا است به‌هرحال ریل‌گذاری صورت‌گرفته توسط دولت شهید رئیسی نیازمند تداوم و تکمیل‌شدن است.
صبوری ادامه داد: دولت سیزدهم در داخل و خارج اقدامات مؤثری انجام داد از احیای کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی راکد گرفته تا تکمیل پروژه‌هایی که در دولت قبل خاک می‌خورد.
وی افزود: در حوزه سیاست خارجی ما شاهد این بودیم که روابط با کشورهای همسایه دگرگون شد که نشان‌دهنده مسیر درستی بود که انتخاب شده بود.
صبوری تأکید کرد: در حوزه صادرات نفت هم ما شاهد بازگشایی‌هایی زیادی بودیم که صادرات نفت متحول شد به‌طوری‌که نشان دادیم برای این مهم هم منتظر کدخدا نخواهیم بود.
وی خاطر نشان کرد: قطعاً مردم در ۱۵ تیرماه حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید و با حضور و انتخاب درست خودشان بار دیگر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جهان طنین‌انداز خواهند کرد.
امام‌جمعه کهک با بیان این که تداوم راه دولت رئیسی خواسته مردم است، گفت: مردم حماسه حضور خود را با حضور در انتخابات ۱۵ تیرماه تکمیل کنند.



انتهای پیام/110


http://javaneparsi.ir/49509
اخبار مرتبط

نظرات شما