امام‌جمعه سلفچگان:

نباید در دولت چهاردهم به عقب برگردیم

امام‌جمعه سلفچگان با بیان این تداوم مسیر دولت سیزدهم یک خواسته‌ای ملی است، گفت: نباید با انتخاب اشتباه خودمان موجب شویم که در دولت چهاردهم به عقب برگردیم.

حجت‌الاسلام غروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به اهمیت حضور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: مردم فهیم، انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی باید به‌مانند دور اول در ۱۵ تیرماه حماسه ای دیگر بیافریند و بر مشارکت حداکثری خود اهتمام بورزند.

وی ادامه داد: امروز زمان آزمون‌وخطا نیست و زمان عمل است و باید در میدان عمل و صحنه انتخابات با حداکثر بصیرت و آگاهی حضور پیدا کنیم.
غروی ابراز داشت: زمان به عقب برنمی‌گردد و این فرصتی که مهیا شده است را نباید از دست بدهیم.
وی افزود: امروز ملت انقلابی و شهیدپرور ایران عزیز دوراه بیشتر ندارند یا انتخاب راه شهید رئیسی که در طی این ۳ سال با اتکای به نیروهای داخلی در همه عرصه ها خوش درخشید و کارنامه ای درخشانی از خود به جای گذاشت.
غروی ادامه داد: یا این که به عقب برگردیم و مسیر دولت دوازدهم را طی کنیم که خاطرات خوبی از آن داریم.
وی تأکید کرد: همان‌طوری که قبلاً هم بیان شد مسیر شهید رئیسی باید تداوم یابد و این مهم جز با حضور بابصیرت مردم ولایت‌مدار میسر نمی‌شود.
 امام‌جمعه سلفچگان با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد: همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند حضور در پای صندوق‌های رای، رای به نامزدهای انتخاباتی است؛ اما در اصل علاوه بر این رای به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی است که توانسته در طی ۴۵ سال گذشته در برابر ستمکاران و مزدوران جهان بایستد و خم بر ابرو نیاورد.
وی تصریح کرد: در طی دهه‌های گذشته از داعش گرفته تا تروریست‌ها و اشرار بارهاوبارها خواستند که به کشور ضربه بزنند؛ اما در عمل نه‌تنها نتوانستند بلکه شکست هم خوردند و در این مسیر باز هم ناکام خواهند ماند.
غروی با اشاره به امنیت و اقتدار کشور خاطر نشان کرد: شک نکنید جمهوری اسلامی ایران این اقتدار و امنیت خودش را از مردم و حضور آن‌ها در صحنه‌هایی مانند انتخابات داشته و خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۱۰

 


http://javaneparsi.ir/49508
اخبار مرتبط

نظرات شما