عضو قرارگاه عمار:

باید به ادامه‌دهنده مکتب شهید رئیسی رأی دهیم

عضو شورای مرکزی قرارگاه فرهنگی عمار پانزدهم تیرماه را روز امتحان و انتخاب بسیار مهم توصیف کرد و گفت: چشم‌های شهیدان خدمت به دست ما دوخته شده تا حماسه دیگری خلق کنیم، باید به کسی رأی بدهیم که راه و مکتب شهید رئیسی را ادامه دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»

 حسین یکتا چهارشنبه در اجتماع مردم قم در میدان بزرگ امام خمینی این شهر همچنین افزود: آیت‌الله رئیسی ما را از رأی که به او دادیم، روسفید کرد.

 وی خدمات آیت‌الله رئیسی به ملت ایران را مورد اشاره قرارداد و یادآور شد: اگر دولت شهید رئیسی ادامه پیدا می‌کرد، مشکل‌های اقتصادی مردم برطرف می‌شد.

 یکتا با بیان این مطلب که ما اکنون در لیله‌القدر انقلاب اسلامی قرار داریم خاطرنشان کرد: این روزها، روزهای آمدن به میدان است، همه ما باید جهاد تبیین کنیم.

 وی در ادامه افزود: دشمن درصدد است تا مردم در این انتخابات حضور حداقلی داشته باشند؛ ولی ما برای مشارکت حداکثری تلاش می‌کنیم.

 این راوی دوران دفاع مقدس همچنین بیان کرد: هر کس اهل ظهور است، جمعه وقت حضور او در پای صندوق‌های رأی است.

 این فعال فرهنگی در ادامه افزود: کسانی که دنبال دولت کریمه هستند، حداکثر تلاش خود را برای دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات به کار گیرند.

 وی بیان کرد: در لحظه‌های نفس‌گیر فتح قله‌های پیشرفت، دشمن آتش سنگینی را روی اذهان و افکار مردم ایران می‌ریزد و یک جنگ ترکیبی، ذهنی، هیبریدی و پیچیده را به اجرا گذاشته است.

 وی خاطرنشان کرد: نگاه و گوشه چشم همه آزادی‌خواهان، مسلمانان و مستضعفان جهان به ایران است.

 در آستانه برگزاری دور دوم، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، تجمع قشرهای مختلف مردم قم تحت عنوان "در امتداد ابراهیم در جهت اعتلای پیشرفت و خدمت" باهدف ترغیب افراد جامعه به حضور حماسی در این رویداد سیاسی برگزار شد.



انتهای پیام/
منبع:ایرنا
http://javaneparsi.ir/49521
اخبار مرتبط

نظرات شما