فرماندار شهرستان کهک:

دور دوم انتخابات در انتظار انتخاب فرد اصلح است

فرماندار شهرستان کهک با اشاره به اینکه شرکت در دور دوم انتخابات بسیار مهم است، گفت: در این دوره مردم با بررسی برنامه کاندیدها فرد اصلح را انتخاب کنند.

علیرضا گلچین پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: شاهد برگزاری انتخابات بسیار باشکوه در دور اول انتخابات ریاست‌جمهوری بودیم شرکت در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. 

فرماندار شهرستان کهک تصریح کرد: به‌جرئت می‌توان گفت که شرکت در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری از شرکت در انتخابات دور اول نیز از اهمیت بالا و ویژه برخوردار است، در دور اول ۴ کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری حاضر بودند و مردم  هم برابر آنچه که در تبلیغات انتخاباتی و مناظره‌ها مشاهده کردند به این چهار کاندیدا رأی دادند.

وی خاطرنشان کرد: در دور اول انتخابات ریاست‌جمهوری کاندیداها باید نصف به‌علاوه یک رأی از کل شرکت‌کنندگان را به دست می‌آوردند تا به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب برگزیده شوند، اما در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری برگزیده کسی خواهد بود که بیشترین رأی را به خود اختصاص دهد.

گلچین‌پور ضمن دعوت گسترده مردم در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، عنوان داشت: باتوجه‌به اینکه در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری هر شخصی رأی بیشتری داشته باشد به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود دارای اهمیت ویژه‌ای است.

فرماندار شهرستان کهک اضافه کرد: مردم با شرکت پرشور در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند، مردم می‌توانند باتوجه‌به آنچه که در تبلیغات و اظهارات کاندیداهای ریاست‌جمهوری و اطرافیان آنها مشاهده می‌کنند و برنامه‌ای که کاندیداها ارائه می‌دهند فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: برگزاری پرشور انتخابات و نتیجه آن در شئون مختلف زندگی مردم از جمله در تأمین امنیت ملی، امنیت اقتصادی و امنیت فرهنگی تأثیرگذار است مردم در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری نیز با جدیت شرکت کنند تا فرد اصلح انتخاب شود تا بتواند نیازهای جامعه را برآورده کند.

گلچین‌پور تأکید کرد: آینده کشور و آینده مردم به این انتخابات گره‌خورده است و اگر فردا اصل انتخاب شود ان‌شالله بتواند کشور را به‌درستی اداره کند و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند در درجه اول مشارکت بالا بسیار مهم است و در مرحله بعدی انتخاب فرد اصلح بسیار مهم است؛  زیرا بهتر می‌تواند امورات کشور را پیش ببرد.

فرماندار شهرستان کهک اضافه کرد: فرد اصلح بهتر می‌تواند که مشکلات مردم و دغدغه‌هایی که دارند را پیگیری کند و با شور و حالی که مردم در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری داشتند ان‌شالله در دور دوم انتخابات نیز شرکت کنند.

انتهای پیام/170


http://javaneparsi.ir/49498
اخبار مرتبط

نظرات شما