رئیس مرکز بهداشت قم خبر داد:

کشف ۲ تن سیب‌زمینی فاسد در قم

رئیس مرکز بهداشت شماره ۲ شهرستان قم از کشف و توقیف ۲ تن سیب‌زمینی فاسد از واحد غیرمجاز تولید چیپس و خلال در استان قم خبر داد و گفت: واحد کشف شده در شرایط غیربهداشتی و ابزار نامناسب و آلوده به تولید چیپس و خلال دربسته بندی فاقد هیچ آرم و علائمی استفاده می‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، بهاره زارع در گفت‌وگویی بیان کرد: واحد متخلف مذکور از مواد اولیه نامرغوب و در شرایط نگهداری کاملاً غیربهداشتی برای تهیه مواد غذایی استفاده می‌کرد که بازرسان این مرکز در کار تیمی مشترک با سازمان تعزیرات و صمت اقدام به کشف و ضبط آن نمودند.
وی عدم توجه برخی شهروندان به مشخصات بسته‌بندی اجناس خریداری شده را عامل سودجویی متخلفین دانست که باعث می‌شود دور از نظارت‌های بهداشتی از مواد مصرفی بی‌کیفیت در تهیه انواع مواد غذایی استفاده کنند.
زارع افزود: واحد متخلف پس از تشکیل پرونده و توقیف مواد اولیه ناسالم و محصولات، به مراجع رسیدگی تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.
رئیس مرکز بهداشت شماره دو شهرستان قم در پایان، گزارش‌های، هوشیاری و نظارت‌های مردمی را عامل مهم، پیشگیری از وقوع تخلفات برشمرد و تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در این حوزه اعم تولیدی و توزیعی با سامانه تلفنی ۱۹۰ تماس حاصل فرمایند تا در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و بازرسی لازمه صورت پذیرد.

انتهای خبر /


http://javaneparsi.ir/49823
اخبار مرتبط

نظرات شما