با وجود تصویب بودجه؛

امیدی به اجرای تقاطع شهید کیوانفر نیست

پروژه تقاطع شهید کیوانفر و امام خمینی به نماد لجبازی و سیاسی بازی در شهر قم تبدیل شده که با وجود تصویب بودجه امیدی به اجرایش نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  تقاطع خیابان شهید کیوانفر و خیابان امام خمینی (ره) سال‌ها است که در انتظار یک تصمیم قاطع و محکم است که متأسفانه هنوز از سوی شهردار قم عملی نشده است.
پروژه‌ای که می‌تواند بار ترافیکی این خیابان و میدان شهید سعیدی را به طرز باورنکردنی حل کند هنوز در گیرودار بی‌میلی مدیران شهری و مسئولان استان است.
این در حالی است که بودجه این طرح در بودجه‌های امسال دیده شده اما اراده‌ای برای اجرای شدن آن وجود ندارد.
اجرای این پروژه در دولت دوم روحانی و با مخالفت معاون وقت استاندار قم آقای بهشتی به دلیل عدم صدور از سوی شورای ترافیک متوقف شد.
بعد از آن و پیش از شروع به کار شورای شهر در دوره فعلی بارها بحث شروع دوباره پروژه شنیده شد؛ اما با وجود موافقت سرمست استاندار وقت باز هم مخالفت‌های مدیران استانداری ادامه پروژه را ممکن نساخت.

تصویب بودجه و باز هم بازی همیشگی

عباس حلوایی زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اقدامات صورت‌گرفته در این پروژه گفت: آغاز این پروژه در گرو موافقت شورای ترافیک است که هنوز به نتیجه نرسیده است.
وی ادامه داد: موافقت شورای ترافیک با این پروژه می‌تواند مقدمات کار را فراهم کند که هنوز محقق نشده است.
این صحبت‌های حلوایی زاده در حالی مطرح می‌شود که عزمی هم در مدیران شهرداری برای ادامه این پروژه وجود ندارد، پروژه‌ای که گره کور ترافیک در منطقه 3 را باز خواهد کرد.



انتهای خبر /110

 
http://javaneparsi.ir/50061
اخبار مرتبط

نظرات شما