مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قم مطرح کرد:

توانمندسازی دانش‌آموزان با دوره یاوران ولایت

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قم با اشاره به اینکه دانش‌آموزان می‌توانند در برنامه‌های فرهنگی و تربیتی کمک کادر اجرایی مدارس باشند، گفت: حضور دانش‌آموزان بسیجی در دوره یاوران ولایت باعث توانمند شدن آنها در جهت اجرای مأموریت‌های بسیج دانش‌آموزی در مدارس است.

هادی آقابابایی در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به اردوی یک‌روزه دوره آموزشی، اظهار داشت: اردوی یک‌روزه دوره آموزشی یاوران ولایت در واقع پیش‌نیاز دوره یک‌هفته‌ای است.
وی ادامه داد: در این دوره بسیجیان در زمینه‌های بصیرتی، تربیتی، تشکیلاتی مهارت‌های لازم را با حضور اساتید مطرح کشوری و استانی کسب خواهند کرد.
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قم با اشاره به اهداف این دوره برای بسیج دانش‌آموزی، گفت: حضور دانش‌آموزان بسیجی در این دوره‌ها باعث توانمند شدن آنها در جهت اجرای مأموریت‌های بسیج دانش‌آموزی در مدارس است.
وی اضافه کرد: همچنین دانش‌آموزانی که در این دوره‌ها شرکت کنند می‌توانند در برنامه‌های فرهنگی و تربیتی کمک کادر اجرایی مدارس باشند.
آقابابایی با اشاره به اینکه در کشور ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید داریم، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در تمام عرصه‌ها پیشتازی خود را ثابت کرده‌اند و همین قشر زمینه‌سازان ظهور خواهند بود.



انتهای خبر /


http://javaneparsi.ir/49833
اخبار مرتبط

نظرات شما