مدیر درمانگاه شهریار قم:

قدردانی از تلاش های فرشتگان سفیدپوش وظیفه همگانی است

مدیر درمانگاه شهریار قم گفت: قدردانی از تلاش های فرشتگان سفیدپوش وظیفه همگانی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  حجت عیوض لی در گفت و گو با خبرنگار ما  با اشاره به فرارسیدن روز پزشک در سخنانی  اظهار داشت: روز پزشک یادآور خدمات و تلاش های ارزنده پزشکانی است که وجودشان بسیار ارزشمند و تضمین کننده سلامت جامعه است.
وی ادامه داد: پزشکان کسانی هستند که جان انسان ها و سلامت جامعه بشری مدیون زحمات و مجاهدت های آن ها بوده و ارزش و بزرگی کارشان همواره بر پیشانی شکوه و افتخار کشور می درخشد.
مدیر درمانگاه شهریار با اشاره به اینکه پزشکان، قشر شریفی هستند که با تکیه بر روح بلند انسانی و در سایه لطف پروردگار متعال، سلامت جسم و روح و امید به زندگی را به بیماران خویش ارزانی می دارند، افزود: جامعه سلامت ما در سال های اخیر روز ها و بحران های پر فراز و نشیبی را طی کرده است و هیچکس رشادت ها  و شجاعت کادر درمان در دوران کرونا را فراموش نکرده است.
وی با اشاره به ضرورت قدردانی از تلاش این مجاهدان بی منت، اظهار کرد: درمانگاه شهریار و کادر مدیریتی این درمانگاه  در راستای حمایت و تجلیل از تلاش های شبانه روزی  کادر درمان بویژه در استان قم در نظر گرفته است تا با برگزاری یک دور همی دوستانه پای درد دل پزشکان استان بنشیند و  از تلاش های فرشتگان سلامت در حد توان خود قدر بداند.
عیوض لی  گفت: این مراسم روز چهارشنبه  هفتم شهریور از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن همایش های مجتمع اقامتی امام زاده سید علی  استان قم برگزار خواهد شد.

گفتنی است درمانگاه شهریار  از سال ۹۵با داشتن پنج بخش تخصصی دندانپزشکی،آزمایشگاه،رادیولوژی، سونوگرافی،پوست و مو و با حضور ۹پزشک عمومی و چهار پزشک متخصص بصورت شبانه روزی در بلوار یادگار امام به شهروندان قمی خدمات رسانی می کند.

انتهای خبر /


 
http://javaneparsi.ir/50197
اخبار مرتبط

نظرات شما