رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر قم مطرح کرد:

اعزام ۸۰ درصد زائران اربعین از قم به مرز مهران

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم گفت: ۸۰ درصد زائران قمی از مرز مهران در پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، هادی عمو سلطانی با اشاره به آغاز طرح اربعین از ۱۶ مرداد تا ۱۶ شهریورماه سال جاری، عنوان کرد: پیش‌فرض بلیت زائران اربعین به مرزهای مهران و خسروی از ۱۶ مردادماه به‌صورت اینترنتی و حضوری آغاز می‌شود.
وی گفت: روزانه حدود ۷۰ اتوبوس برون‌شهری در طول ایام اربعین از استان قم به مرزهای مهران و خسروی اعزام خواهد شد.
وی ادامه داد: باتوجه‌به محدودیت ناوگان عمومی در استان قم از زائران درخواست می‌کنیم سفر خود به کشور عراق را به روزهای پایانی منتهی به اربعین موکول نکنند.
عمو سلطانی گفت: باتوجه‌به محدودیت ناوگان عمومی، زائران برای تردد به مرز مهران می‌توانند از وسایل نقلیه شخصی استفاده نمایند.
وی اضافه کرد: همچنین برای افزایش ظرفیت ناوگان عمومی تفاهم‌نامه‌هایی با سپاه استان، اتوبوس‌رانی شهرداری قم و واحدهای صنعتی برای در اختیار دادن ناوگان موجود جهت اعزام زائران و خدمت‌رسانی در مرز مهران، صورت‌گرفته است.
وی یادآور شد: در طول ایام منتهی به اربعین امسال نیز با تعامل شهرهای مجاور استان قم، بخشی از ناوگان موردنیاز از این شهرها تأمین خواهد شد.




انتهای خبر /


http://javaneparsi.ir/49842
اخبار مرتبط

نظرات شما