ظهر امروز انجام شد؛

تجمع مردم قم در محکومیت ترور اسماعیل هنیه

مردم قم در پی ترور اسماعیل هنیه رهبر سیاسی جنبش حماس، در حرم حضرت معصومه (س) تجمع کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» در پی ترور اسماعیل هنیه رهبر سیاسی حماس مردم قم در محکومیت این ترور بعد از نماز ظهر و عصر در حرم مطهر حضرت معصومه (س) تجمع کردند.

مردم قم با تأکید بر اینکه تا صبح ظهور حضرت مهدی (عج) این شهادت‌ها ادامه دارد شهادت را افتخاری برای خود دانستند که خلی در راه مقاومت ایجاد نمی‌کند.

تجمع‌کنندگان در حرم حضرت معصومه (س) کنندگان ضمن محکومیت این جنایت  با شعارهای «لبیک یا حسین»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و... بر حق ایران برای گرفتن انتقام خون این شهید جبهه مقاومت تأکید کردند.

همچنین بعدازظهر امروز پرچم سرخ «یالثارات الحسین» بر فراز گنبد فیروزهای مسجد مقدس جمکران به نشانه انتقام خون این رهبر جبهه مقاومت به اهتزاز در آمد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی در جمع تجمع‌کنندگان و عزاداران شهادت امام سجاد (س) گفت: توطئه مذبوحانه تروریست‌های صهیونیستی در به‌شهادت‌رساندن میهمان عزیز کشورمان، بدون پاسخ نخواهد ماند و خون‌خواهی حق ایرانیان است و دشمنان منتظر پاسخ کوبنده ملت غیور ایران و فرزندان آزاده جهان اسلام باشند.

خطیب حوزه با اشاره به اینکه این حرکت مذبوحانه نشانه ضعف مستکبران عالم است، ادامه داد: خواهید دید کاری که دشمن امروز انجام داد به بهترین وجهه توسط سربازان امام‌زمان (عج) و زیر چتر نعمت ولایت‌فقیه پاسخ داده خواهد شد، به رهبر معظم انقلاب عرضه می‌داریم، سربازان شما کفن‌پوش آماده و منتظر امر شما هستند.

وی تصریح کرد: اتحاد و اتفاق امت اسلام در مجلس شورای اسلامی، لرزه به تن دشمنان انداخت چرا که شیعه و سنی، عرب و عجم در کنار هم و در مقابل یزید و عمر سعد زمان محکم ایستاده شعار اتحاد سر دادند اما خواهید دید همان‌طور که در وعده صادق تنتان به لرزه افتاد، به‌زودی تنتان به لرزه در خواهد افتاد و شخصی که در رأس حکومت نامشروع اسرائیل است دیگر روز خوش نخواهد دید.


انتهای خبر /


گالری عکس
http://javaneparsi.ir/49890
اخبار مرتبط

نظرات شما