پناهیان:

تشییع هنیه هزاران فتنه را خنثی کرد

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، گفت: مردم با حضور در تشییع پیکر این شهید، هزاران فتنه و غائله از جمله اختلاف شیعه و سُنی و مسائل "ناسیونالیستی" را از بین بردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان پنجشنبه شب در آیین بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه در شبستان امام‌(ره) حرم حضرت معصومه‌(س) در قم طی سخنانی، رئیس دفتر سیاسی فقید حماس را شهید مقاومت و معرفت توصیف کرد و اظهار داشت: مقدرات الهی بر این شد که اسماعیل هنیه در قلب ایران اسلامی به شهادت برسد و بر روی دستان‌ میلیون‌ها نفر تشییع شود.

وی در ادامه افزود: شهید اسماعیل هنیه اگر در مملکت غریبی بود، این گونه از او قدردانی نمی‌شد.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظانش بامداد دهم مرداد ماه جاری بر اثر هدف قرار گرفتن محل اقامت‌شان در تهران به شهادت رسیدند.

استاد حوزه علمیه قم همچنین خاطرنشان کرد: یکی از علائم نصرت‌الهی برای جامعه ما این است که خداوند ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب، طرح معرفت و شناخت مردم نسبت به دشمن را اجرا می‌کند و نمی‌گذارد در این کشور، دشمن‌باوری از بین برود.

وی با بیان این مطلب که خداوند خباثت‌ها و رذالت‌های دشمن را دائما به رخ ما می‌کِشد گفت: کشتار ۳۰ هزار تَن از مردم مظلوم غزه، به خوبی ماهیت صهیونیست‌های رذل و پَست را به ما نشان می‌دهد.

پناهیان با یادآوری اینکه برخی از عافیت‌طلبان این سوال را مطرح می‌کنند که چرا مردم غزه تن به نبرد با صهیونیست‌ها داده‌اند و به رزمندگان مقاومت اعتراض نمی‌کنند بیان داشت: رژیم صهیونیستی به حدی مردم غزه را زجر کُش کرده، که این مردم حاضرند زیر بمباران از بین بروند، ولی دست از جهاد برندارند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه باور کردن خباثت‌های دشمن، کار بسیار سختی است، اما مردم غزه به این واقعیت پی‌برده‌اند تصریح کرد: اکنون همان کودکانی که پشت دیوارهای غزه به دنیا آمدند در حال جنگیدن با صهیونیست‌ها هستند.

وی ترور شهید اسماعیل هنیه را نیز یکی از اقدام‌های خباثت‌آمیز صهیونیست‌ها ذکر کرد و گفت: خداوند خواست در مردم ایران نیز یک دشمنی و عداوت نسبت به صهیونیست‌ها ایجاد شود، این از الطاف خفیه الهی است.

وی در ادامه با بیان اینکه ایرانی جماعت اهل ترسیدن نیست گفت: وقتی داعشی‌ها شهرها را با ایجاد رعب و وحشت، یکی پس از دیگری تصاحب می‌کردند، ایرانی‌ها همان جماعتی بودند که تا این صحنه‌ها را دیدند، تقاضایشان برای دفاع از حرم، صد برابر افزایش پیدا کرد.

وی اضافه کرد: سپاه قدس مجبور شد تا افراد را برای دفاع از حرم بسیج کند، اما اگر این کار را هم نمی‌کرد، مردم با تغییر دادن شناسنامه‌های خود و فریب دادن مسئولان، از حرم دفاع می‌کردند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ چیز مانع عزم و اراده مردم ایران در دفاع از حرم نمی‌شود گفت: ایرانی‌ها غضب کنند، و غیرت به خرج دهند، دمار از روزگار صهیونیست‌ها در می‌آورند.




انتهای خبر /


منبع:ایرنا
http://javaneparsi.ir/49910
اخبار مرتبط

نظرات شما