در جلسه شورای سیاست‌گذاری بازار شمسه قم مطرح شد؛

نواقص بازار شمسه قم تکمیل و رفع می‌شود

مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر از رفع نواقص و تکمیل بازار شمسه ازجمله راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی و حمام بازار شمسه و واگذاری آن به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از شهرداری قم، جلسه شورای سیاست‌گذاری بازار بزرگ شمسه با حضور معاون مالی اقتصادی، معاون فنی و عمرانی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک، مدیرکل نظارت بر امور عمرانی، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، مدیرعامل سازمان بهسازی و مدیر مجتمع شمسه برگزار و در این جلسه در خصوص رفع نواقص و تکمیل بازار بزرگ شمسه به بحث و تبادل نظر پرداخته و تصمیماتی اتخاذ شد.
مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر در این جلسه گفت: به جهت راه‌اندازی کامل بازار بزرگ شمسه مقرر شد اقداماتی از قبیل تکمیل آب‌رسانی و اخذ انشعاب، تکمیل جزئیات اجرایی موتورخانه، اصلاح شبکه دوربین‌های نظارتی، مطالعات افزایش ایمنی حریق، راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی، هماهنگی تکمیل سرویس‌های بهداشتی و حمام سمت شیخان در دستور کار قرار گیرد.
علیرضا خاکی در خصوص راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی گفت: مراحل واگذاری حمام و سرویس‌های بهداشتی این مجموعه به بخش خصوصی انجام‌شده و علاوه‌برآن هماهنگی جهت تکمیل و راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی و حمام سمت شیخان در حال انجام است.
وی در پایان گفت: از تمامی مالکین سرقفلی و مغازه‌داران به جهت آماده‌سازی تمامی خدمات، درخواست راه‌اندازی واحد‌های منفی دو را داریم و تمامی کسبه برای آبادانی هرچه بهتر و رونق بخشیدن به بازار بایستی اهتمام ویژه داشته باشند.




انتهای خبر /


http://javaneparsi.ir/49981
اخبار مرتبط

نظرات شما