روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم:

سرویس ناوگان اتوبوسی قم - نجف راه‌اندازی شد

روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرویس مستقیم و منظم ناوگان اتوبوسی قم - نجف راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم، ‌ در این اطلاعیه آمده است: سرویس اتوبوسی قم_ نجف (ویژه سفرهای اربعین) راه‌اندازی و این خط آماده سرویس‌دهی به زائران طی یک ماه است.
اطلاعیه حاکی‌ست: ‌ زمان حرکت اتوبوس مستقیم خط قم_ نجف هر روز عصر و کاربران محترم جهت تهیه اینترنتی‌ بلیت، به سکوهای مجاز مراجعه نمایند.
روابط‌عمومی راهداری قم همچنین اعلام کرد: ‌ تنها محل ارائه بلیت اتوبوس سفرهای اربعین (اعم از مقاصد مرزهای اربعینی و نجف اشرف) در استان قم، پایانه مرکزی شهرستان قم (کوثر) است و هیچ‌گونه ارتباطی بین این اداره کل و مراکز و دفاتر فروش بلیت اتوبوس در سطح شهرستان قم وجود نداشته و از کاربران محترم که مایل به تهیه حضوری بلیت اتوبوس سفرهای اربعین هستند در خواست می‌شود صرفاً به پایانه کوثر شهرستان قم مراجعه نمایند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: به‌منظور مدیریت شبکه عرضه، و جلوگیری از فروش بلیت بالاتر از نرخ مصوب و همچنین تسهیل در تهیه و خرید بلیت، این اداره کل، طرح فروش گسترده بلیت به‌صورت اینترنتی به مقاصد مرزهای اربعین به‌ویژه مهران و نیز نجف اشرف را دستور کار خود قرار داده است. روابط‌عمومی‌ اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم از زائران درخواست کرده، باتوجه‌به محدودیت‌های محتمل در عرضه، نسبت به تهیه بلیت تسریع و از موکول نمودن این مهم به روزهای پایانی طرح خودداری کنند.



انتهای خبر /


http://javaneparsi.ir/50004
اخبار مرتبط

نظرات شما