قم فردا گزارش می دهد؛

خاموشی های زجر آور در برخی مناطق قم

خاموشی های برق در مناطق مختلف قم این روزها انتقادهای زیادی را به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  در ۲۰ روز گذشته که شاهد اوج گرما در اغلب استان های کشور بودیم، استان قم نیز از این امر مثتثنی نبود به طوری که شاهد روزهای بسیار داغی بودیم به طوری که موج گرما موجب افزایش شدید برق شده بود و روزی نبود که مناطقی از قم با قطعی برق مواجه نشود.

مسئولان: قطعی برنامه ریزی شده نداریم

این اتفاق در حالی رخ می داد که مسئولان شرکت توزیع برق قم بارها اعلام کردند که قطعی برنامه ریزی شده نداریم و دلیل این قطعی های برق افزایش مصرف و خرابی های ناشی از آن است.
مردم کلافه از خاموشی های پیاپی
در این میان شهروندان قمی با ارسال پیام های زیادی از قطعی برق گلایه داشتند.
شهروندی در پیامی نوشت: سلام وقتتون بخیر،   برق خیابان تولیدارو الان چندساعت است که قطع شده و ما شماره ۱۲۱ را گرفتیم که به صورت کامپیوتری اعلام کردند تا ساعت ۱۰:۳۰ برق وصل می شود ولی هنوز که هنوزه برق وصل نشده و دوباره شماره ۱۲۱ را گرفتیم که بار  اسم خیابان تولیدارو تو در لیست برق رفته ها نبود، هیچ کجا هم نیست پیگیری کنیم بپرسیم پس این برق لعنتی که گفتید ساعت ۱۰:۳۰ میاد چرا پس نمیاد؟ از شما خواهش می کنم  از کجا می شود پیگیری کرد، شکایت ما را بهشون برسونید. بچم مریضه تب کرده برقم چندساعته رفته مدام داره بی تابی میکنه و گریه میکنه.
مخاطب دیگری نوشت: با عرض سلام‌ و احترام و ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت. لطفا پیگیری فرمایید برق شیخ آباد ۱۶ متری ولی عصر ک ۵۲  دو شب متوالی ۵ ساعت برق قطع شده امروز هم از ساعت ۳ عصر تا ۸شب  قطع می باشد. ضمن اینکه این کوچه افت فشار شدید برق دارد  و در طول روز چندین بار قطعی برق داریم. و حدود یک ماه همین مشکل وجود دارد ولی متاسفانه اقدامی نه در خصوص افت فشار و نه در خصوص خاموشی های مکرر نشده است. به شرکت برق مراجعه شده کارشناس شرکت برق از محل بازدید نموده و اعلام میکنند مشکل از تراس برق هست و فعلا ترانس نداریم.
شهروندی دیگری برای ما این پیام را ارسال کرده است: سلام ببخشید خیابان محمود منتظر کوچه ی ۱۵ هر روز ۳ساعت برق میره بخدا یخچالم بخاطر این رفتن برق موتورش سوخت حداقل قبلش اطلاع رسانی کنن هروقت زنگ میزنیم اصلا این خیابونو نمیگن.
شهروند دیگری نوشت: سلام خسته نباشید. ماساکن شیخ اباد خیابان صداقت هستیم کوچه ۱۸ لطفا موضوع نوسنات برق روبذارید پیگیری بشه جریان برق مدام درحال قطع ووصل وسایل برقی آسیب ببین کی پاسخگو تواین وضعیت گرونی بارها ب اداره برق هم زنگ زده شده ولی هیچ اثری نداشته پارسال هم همین وضعیت بود. باتشکر

خاموشی های با برنامه ریزی بهتر از وضعیت کنونی

در این میان باید گفت که خاموشی های برنامه ریزی شده که حداکثر ۱:۳۰ دقیقه با برنامه ریزی و منظم و در عین حال با رعایت انصاف انجام می شد بهتر از این بود که قطع برقی مکرر بدون اعلام قبلی یا افت ولتاژهای زجر آور را داشته باشیم.


انتهای خبر /110

 
http://javaneparsi.ir/50122
اخبار مرتبط

نظرات شما