مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه:

ساماندهی چهارراه بازار قم آغاز شده است

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) از آغاز طرح ساماندهی چهارراه بازار به لحاظ سیما و منظر شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از روابط‌عمومی شهرداری قم، علیرضا خاکی با بیان اینکه مسائل اطراف حرم مطهر چندوجهی است، اظهار کرد: در پروژه‌های هسته مرکزی شهر به دلیل اینکه مسئله مالکیت و ذی‌نفعان ابعاد گسترده‌ای پیدا می‌کند، پیچیدگی‌های عمیقی وجود دارد.
وی افزود: گاهی در بعضی پروژه‌ها منابع مالی تأمین شده و کار اصلی انجام می‌شود، اما رسیدن به هدف مورد انتظار نیازمند همکاری دیگر ارگان‌ها است که ایجاد این همگرایی موضوعی بسیار بااهمیت است.
مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) ادامه داد: طی ۱۰ سال گذشته موضوع بهسازی محیط شهری به‌خوبی پیش رفته است و پس از بهسازی بلوار بهار در دوره گذشته اقدامات بی‌سابقه‌ای اتفاق افتاد.
خاکی گفت: مدیریت شهری به‌خوبی درک می‌کند که نیازهای کیفی زائر مهم است و دراین‌بین جایگاه کارشناسان بسیار موردتوجه خواهد بود.
وی با تأکید بر اینکه طرح ساماندهی چهارراه بازار آغاز شده است، افزود: این طرح تهیه و برای اجرا به سازمان سیما منظر و منطقه ابلاغ شده است و بخشی از آن به کمک میراث‌فرهنگی در حال انجام است.


انتهای خبر /

 
http://javaneparsi.ir/50174
اخبار مرتبط

نظرات شما