رئیس پلیس راهور قم خبر داد:

محدودیت‌های ترافیکی مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی قم از محدودیت‌های ترافیکی ویژه مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در این استان خبر داد و گفت: مأموران برای تسهیل رفت‌وآمد شهروندان در این مراسم در آمادگی کامل هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا صدفی ضمن عرض تسلیت اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالحسین (ع)، افزود: باتوجه‌به برگزاری مراسم پیاده‌روی و برپایی موکب‌ها در بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد جمکران، کلیه معابر منتهی به این مسیر به شرح زیر مسدود و مسیر برگشت بلوار پیامبر اعظم از جمکران به سمت حرم مطهر در اختیار ناوگان حمل‌ونقل عمومی قرار می‌گیرد.
وی اضافه کرد: بلوار پیامبر اعظم تقاطع سمیه از دوربرگردان امامزاده احمد بن قاسم به سمت جمکران، ورودی کنارگذر بلوار بسیج به بلوار پیامبر اعظم به سمت جمکران و ورودی بلوار شهید کبیری به مسیر کندرو پیامبر اعظم به سمت جمکران مسدود خواهد بود.
وی به شهروندان توصیه کرد: برای مراجعه به مسجد جمکران با وسیله نقلیه شخصی از مسیر بلوار خلیج‌فارس و بلوار انتظار تعیین مسیر نمایند.
صدفی خاطرنشان کرد: ضمناً باتوجه‌به وضعیت ترافیک معابر، احتمال گسترش محدودیت ترافیکی به حلقه دوم شامل بلوار سمیه از میدان رسالت به سمت بلوار پیامبر اعظم، بلوار عمار یاسر ورودی تونل غدیر از سمت بازار سلام به سمت بلوار پیامبر اعظم و تقاطع ناشران به سمت بلوار پیامبر اعظم وجود دارد.
وی بیان کرد: همچنین در مسجد جمکران نیز باتوجه‌به حجم ترددها محدوده درب ۲ و در صورت نیاز، رینگ اول (بلوار حضرت نرجس خاتون) مسدود می‌گردد.
وی اضافه کرد: باتوجه‌به احتمال ادامه مراسم بعد از غروب خورشید درصورتی‌که شهروندان قصد شرکت در مراسم پیاده‌روی را دارند در هنگام عبور عرضی از بلوار پیامبر اعظم حتماً بااحتیاط و توجه به جهت و حرکت وسایل نقلیه به‌خصوص موتورسیکلت‌سواران عبور و تردد نمایند.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی قم با تشکر از همکاری شهروندان با مجموعه پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان در مناسبت‌ها و مراسم‌های گذشته، از شهروندان تقاضا کرد: در صورت اجرای هرگونه محدودیت و طرح ترافیکی، همکاری لازم را جهت روان‌تر شدن تردد و جریان ترافیک در معابر با خادمان خود در مجموعه پلیس راهور داشته باشند.

انتهای خبر /

 
http://javaneparsi.ir/50236
اخبار مرتبط

نظرات شما