رئیس‌کل دادگستری استان قم خبر داد:

آزادی ۱۰۴ زندانی از ابتدای سال جاری در قم

رئیس‌کل دادگستری استان قم گفت: کمک‌های ستاد دیه به زندانیان واجد شرایط دراسرع‌وقت انجام می‌شود، ۱۰۴ زندانی از ابتدای سال با پیگیری ستاد از زندان آزاد شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از ایسنا  مدیرعامل ستاد دیه کشور در سفر استانی خود به شهر مقدس قم با حجت‌الاسلام مظفری رئیس‌کل دادگستری استان دیدار کرد.

 حجت‌الاسلام مظفری در دیدار با مدیرعامل ستاد دیه کشور که امروز ۱۱ مهرماه برگزار شد، گفت: برگزاری جشن‌های گلریزان در ایام ماه مبارک رمضان، پیگیری مستمر پرونده‌های زندانیان و اخذ کمک‌های خیرین، از اقدامات شاخص ستاد دیه قم است.

 رئیس‌کل دادگستری استان قم در ادامه گفت: کمک‌های ستاد دیه به زندانیان واجد شرایط دراسرع‌وقت انجام می‌شود؛ ۱۰۴ زندانی از ابتدای سال با پیگیری ستاد از زندان آزاد شده‌اند.

 به نقل از روابط‌عمومی دادگستری قم، وی یادآور شد: اطمینان خیرین به ستاد دیه قم بدون شبهه است و همواره تأکید ما به خیرین این است که کمک‌های آنان تماماً برای آزادی زندانیان هزینه می‌شود.

 در پایان علی شمس مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: عملکرد ستاد دیه قم در سال‌های اخیر، همراه با رشد بوده است و جای تشکر از حمایت‌های شما و مدیر نمایندگی ستاد دیه استاندارد.

 وی ادامه داد: باهدف کمک به آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیرعمد مبلغ ۳۸ میلیارد ریال از سوی ستاد دیه کشور به استان قم در هفته آتی کمک خواهد شد.

 همچنین مدیرعامل ستاد دیه کشور از حمایت‌های رئیس‌کل دادگستری در خرید و بهسازی ساختمان جدید ستاد دیه قم تشکر کرد.



انتهای خبر /

 
http://javaneparsi.ir/50785
اخبار مرتبط

نظرات شما