نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

امیدواریم رئیس‌جمهور به نهج‌البلاغه عمل کنند

نماینده مردم قم با اشاره به انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور و انتخاب هیئت دولت از سوی وی، خاطرنشان کرد: امیدواریم رئیس‌جمهور باتوجه‌به اشرافی که به مضامین نهج‌البلاغه دارند، به این کتاب و فرمایشات حضرت امیرالمؤمنین (ع) عمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از قمنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محبتی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در نطق میان دستور اظهار کرد: رژیم صهیونیستی تاوان سنگینی در خصوص ترور اسماعیل هنیه خواهند پرداخت.
وی با بیان اینکه یقیناً سران سلطه در ابتدایی‌ترین عرفیات بین‌المللی و بشری امروز محکوم هستند، تصریح کرد: مردم عزیز ما در حماسه بزرگی که ماه گذشته رقم زدند، دولت خود را انتخاب و چشم نظام سلطه و بدخواهان کشور را کور کردند.
ذوالنوری با اشاره به انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور و انتخاب هیات دولت از سوی وی، خاطرنشان کرد: امیدواریم رئیس‌جمهور باتوجه‌به اشرافی که به مضامین نهج‌البلاغه دارند، به این کتاب و فرمایشات حضرت امیرالمؤمنین (ع) عمل کنند.
ذوالنوری در ادامه فروپاشی نظام‌های سیاسی مرهون چهار عامل دانست و در این باره توضیح داد: اصول و اولویت را نادیده‌گرفتن، ناشایستگان را به‌کارگرفتن، شایستگان را نادیده‌گرفتن و در کنار نگه‌داشتن چهاراصلی است که باعث فروپاشی نظام‌های سیاسی می‌شود.
وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور منتخب در مناظره‌های انتخاباتی بیشترین تأکید را بر سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری داشتند، گفت: مقام معظم رهبری ویژگی‌های اعضای کابینه را اظهار فرمودند و علی‌القاعده اعضایی که انتخاب می‌شوند باید این شایستگی‌هایی که معظمٌ‌له گفتند را داشته باشند.



انتهای خبر /


http://javaneparsi.ir/49943
اخبار مرتبط

نظرات شما