مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم مطرح کرد:

پخت ۲۱ هزار قرص نان در قرارگاه اربعین

مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم با اشاره به فعالیت دو نانوایی در نوبت صبح و عصر در قرارگاه برای تهیه نان قرارگاه و مواکب، گفت: این دو نانوایی در هفت روز بیش از ۲۱ هزار قرص نان پخت کرده‌اند.

مهدی قربانی کرم در حاشیه بازدید از قرارگاه مردمی اربعین در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به اینکه قم به‌عنوان اولین عمود در مسیر آغاز پیاده‌روی اربعین قرار دارد، اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمودند که ملت ما ملت امام حسین است به همین دلیل ما برای خدمت‌رسانی باید تلاش کنیم.

 وی ادامه داد: در این مسیر هر کسی با هر چه در توان دارد به زائران امام حسین (ع) خدمت‌رسانی می‌کند و ما هم افتخار می‌کنیم در عمود اول خدمت‌رسانی قرار داریم.

  مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) عنایتی است که شامل حال ما شده، گفت: قرارگاه مردمی اربعین قم با کمک خیرین و حمایت‌های مردمی هرساله دایر و به زائران امام حسین (ع) خدمت‌رسانی می‌کند.

 وی اضافه کرد: خادمان قرارگاه اربعین در این روزها میزبان زائرانی از کشورهای آذربایجان، ترکیه، افغانستان، پاکستان و میانمار هستند.

 قربانی کرم خاطرنشان کرد: قرارگاه مردمی اربعین استان قم در زمینه‌های اسکان، پذیرایی، بهداشت و درمان و مسائل فرهنگی به زائران خدمت‌رسانی می‌کند.

 وی در ادامه با اشاره به پخت نان در قرارگاه، عنوان کرد: دو واحد نانوایی در نوبت صبح و عصر نان موردنیاز قرارگاه اربعین و مواکب را تهیه می‌کنند.

 مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم تصریح کرد: این دو نانوایی در هفت روز توانسته‌اند بیش از ۲۱ هزار قرص نان پخت کنند.

 قربانی کردم با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی امسال از ۵ صفر تا ۵ ربیع‌الاول است، ابراز داشت: قرارگاه مرکز اربعین در امامزاده شاه جمال‌الدین قرار دارد.

 وی گفت: سال گذشته زائران را در ۳۰مکان اسکان داده بودیم و امسال این مکان‌ها را به ۵۰ نقطه رسانده‌ایم.


انتهای خبر /160

 
http://javaneparsi.ir/50161
اخبار مرتبط

نظرات شما