مسئول کمیته بهداشت و درمان قرارگاه مردمی اربعین :

ویزیت و دارو در موکب رایگان است

مسئول کمیته بهداشت و درمان قرارگاه مردمی اربعین با اشاره به اینکه نیروهای بهداشت و درمان در سه نوبت‌کاری صبح، عصر و شب در خدمت زوار هستند، گفت: در موکب بهداشت و درمان از ویزیت تا دریافت دارو رایگان است.

 مریم زارعی در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) در قرارگاه اربعین، اظهار داشت: با شروع خدمت‌رسانی قرارگاه مردمی اربعین به زائران امام حسین (ع) در قم مسئله بهداشتی و درمانی هم در اولویت قرار می‌گیرد.

 وی ادامه داد: نیروهای بهداشت و درمان امسال هم مانند سال‌های گذشته در قرارگاه مردمی اربعین تحت عنوان موکب بهداشت و درمان برای ارائه خدمت به زائران حاضر هستند.

 مسئول کمیته بهداشت و درمان قرارگاه مردمی اربعین با اشاره به اینکه این موکب امسال از ۲۴ مردادماه در قرارگاه مستقرشده است، گفت: موکب بهداشت و درمان یکی از موکب‌های تخصصی محسوب می‌شود که ارائه خدمت می‌کند.

 وی ابراز کرد: نیروهای بهداشت و درمان در سه نوبت‌کاری صبح، عصر و شب در خدمت زوار هستند.

 زارعی در ادامه اضافه کرد: در نوبت‌های صبح دو پزشک، دو پرستار و دو نیروی امداد به همراه یک راننده آمبولانس حضور دارند همچنین در نوبت عصر یک متخصص مامایی به نیروها اضافه می‌شود و از ۱۲ شب به بعد دو نیروهای امداد در تمام شب در قرارگاه حاضر هستند.

 وی عنوان کرد: حضور نیروهای بهداشت و درمان در موکب بر اساس زمان تغییر می‌کند و هرچه در پیک این سفر قرار بگیریم تعداد نیروها برای ارائه خدمت بهتر بیشتر می‌شود.

 مسئول کمیته بهداشت و درمان قرارگاه مردمی اربعین با اشاره به اینکه تمام فرایندها در این موکب رایگان است، بیان کرد: زائرانی که به این موکب مراجعه می‌کنند بعد از ویزیت در صورت نیاز به دارو، داروی خود را به‌صورت رایگان از داروخانه مستقر در موکب دریافت می‌کنند.


انتهای خبر /160

 
http://javaneparsi.ir/50163
اخبار مرتبط

نظرات شما