تحلیلگر مسائل سیاسی:

مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی هوشمندانه عمل می‌کند

تحلیلگر مسائل سیاسی و بین‌المللی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی برای جبران ناکامی در مقابل جبهه مقاومت مردم عادی را در لبنان ترور می‌کند، گفت: معلق نگه‌داشتن اسرائیلی‌ها در وحشت و انتظار کشنده بخشی از تنبیه مدنظر گرفته شده از سوی مقاومت است.

​​​​​مهدی ساجدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: هدف دولت جعلی اسرائیل از افزایش سطح تنش در منطقه و به طور ویژه در لبنان، هدف قراردادن مردم بی‌دفاع آن است چرا  که تصور می‌کند با فشار افکار عمومی مردم و  قراردادن مردم لبنان در مقابل حزب‌الله جلوی ضربات مهلک حزب‌الله به اسرائیل را می‌تواند بگیرد؛ لذا از سر استیصال خوی وحشی‌گری خود را به رخ مردم لبنان می‌کشد. 

تحلیلگر مسائل بین‌المللی ادامه داد: دولت جعلی صهیونیستی که در جبهه شمال زمین‌گیر شده و ضربات سنگینی دریافت می‌کند سعی کرد با برتری امنیتی و تکنولوژی، بخشی از آبروی ازدست‌رفته خود را جبران کند؛ اما از قدرت زمینی، نظامی و موشکی حزب‌الله به‌شدت وحشت دارد و در سردرگمی به سر می‌برد؛ لذا در این شرایط احتمال افزایش سطح تنش بالاتر می‌رود.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی تا مشخص‌شدن نتیجه انتخاب آمریکا در نیمه آبان ماه جنگ را به‌صورت فرسایشی ادامه دهد.

ساجدی خاطرنشان کرد: در مواجهه با دولت جعلی صهیونیستی و اقدامات آن، جبهه مقاومت به‌صورت هماهنگ و هوشمندانه عمل می‌کند، فشار مضاعف از سمت انصارالله یمن در دریا، فشار مضاعف حزب‌الله لبنان و نیروهای مقاومت در سوریه و عراق در خشکی و مرکزیت محور مقاومت در حوزه دیپلماسی و فشار افکار عمومی دنیا بخشی از سناریو محقق شده در مقابل دولت صهیونیستی است.
 
کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: همچنین قوه عاقله مقاومت با صبر راهبردی به دنبال یک ضربه مهلک چندوجهی (امنیتی، نظامی و...) است و معلق نگه‌داشتن اسرائیلی‌ها در وحشت و انتظار کشنده بخشی از تنبیه مدنظر گرفته شده است.

 ساجدی در پاسخ به این سؤال که اهداف اسرائیل از ترورهای اخیر در بیروت چیست؟ عنوان داشت: حذف نیروی انسانی و فرماندهان کارآمد حزب‌الله جهت کاهش کیفیت حملات این جنبش، بالابردن سطح و گستره تنش جهت خاموش‌کردن حملات حزب‌الله به شمال فلسطین، افزایش سرمایه سیاسی نتانیاهو و  شعله‌ورشدن و استمرار جنگ جهت بقای نتانیاهو در قدرت از اهداف اصلی حرکت تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان است.

انتهای خبر /۱۷۰

 
http://javaneparsi.ir/50658
اخبار مرتبط

نظرات شما