تحلیلگر سیاست خارجی:

تأخیر در پاسخ به رژیم صهیونیستی راهبرد است

تحلیلگر سیاست خارجی گفت: مقامات ایران از رهبر معظم تا اکثریت مقامات نظامی در ستاد کل قوا و شورای‌عالی امنیت ملی و قوای سه‌گانه از افراد بسیار باتجربه و جنگ‌دیده هستند بنده با شناختی که از آنها دارم تأخیر در مقابله‌به‌مثل را راهبرد نظام می‌دانم، به آن‌ها اعتماد کنیم.

سید رضا میرزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: بمباران عقبه منطقه درگیری؛ یعنی شهرها، مناطق مسکونی و تجاری با اهداف متنوع ازجمله تضعیف روحیه رزمندگان، کاهش حمایت مردمی از رزمندگان، اختلال در شبکه خدمات‌رسانی به مردم، افزایش بار درگیری جبهه نبرد و معطوف شدن به داخل است موضوعی که در هشت سال دفاع مقدس نیز تجربه شده است و رژیم صهیونیستی در لبنان نیز همین اهداف را دنبال می‌کند.

تحلیلگر سیاست خارجی بیان داشت: دشمن با اطمینان خاطر از اینکه طرف مقابل به دلیل اعتقادات دینی، اخلاقی و انسانی حاضر نیست؛ مانند خودش مقابله‌به‌مثل کند برای این عمل جنایت‌کارانه، دست خود را باز می‌بیند.

وی تصریح کرد: از طرف دیگر این‌گونه اقدامات ضدانسانی توسط رژیم صهیونیستی یک نوع دلگرمی دادن به نیروهای خودی و اثبات برتری نسبت به‌طرف مقابل  بشمار می‌رود.

میرزاده خاطرنشان کرد: تفاوت فاحش توانایی رژیم اشغالگر قدس که با حمایت بی‌دریغ آمریکا و اروپا همراه است در مقابل گروهی مثل حزب‌الله نشان‌دهنده برتری این رژیم در این هماوردی نامتقارن نیست؛ زیرا کشتار مردم آن‌هم در کشوری که فاقد پدافند هوایی است و نمی‌تواند از خودش دفاع کند، کار چندان سخت و پیچیده‌ای نیست.

تحلیلگر مسائل سیاسی اضافه کرد: خوشبختانه مقامات ایران از رهبر معظم انقلاب اسلامی گرفته تا اکثریت مقامات نظامی در ستاد کل قوا و شورای‌عالی امنیت ملی و قوای سه‌گانه از افراد بسیار باتجربه و جنگ‌دیده هستند بنده شخصاً با شناختی که از آنها دارم تأخیر در مقابله‌به‌مثل را راهبرد نظام می‌دانم پیشنهادم این است به آن‌ها اعتماد کنیم مصلحت کشور را آنها بهتر از ما تشخیص می‌دهند.

وی افزود: اقدامات رژیم صهیونیستی فاقد هر گونه ارزش نظامی است هر چقدر بر شدت آن افزوده شود نشان‌دهنده ضربات مهلکی است که حزب‌الله به بخش‌های مختلف اقتصادی و نظامی این رژیم وارد می‌کند.

میرزاده عنوان داشت: بایکوت خبری امپراطوری رسانه به‌ویژه در سرزمین‌های اشغالی و بزرگ‌نمایی در هدف قراردادن آنچه آنها مراکز حزب‌الله می‌خوانند ممکن است زمینه فریب افکار عمومی را فراهم کند یادمان باشد شکست هیبت هفتاد‌ساله رژیمی که بخش بزرگی از منابع تسلیحاتی، مالی و لجستیکی غرب را پشت سرخود دارد توسط چند گروه جهادی در منطقه (و نه دولت‌ها) آن‌قدر برای این رژیم منحوس گران تمام شده که قابل‌جبران نبوده و امنیت ابدی اشغالگران را فروریخته است.

تحلیلگر مسائل بین‌المللی بیان داشت: یکی دیگر از اهداف رژیم صهیونیستی در بمباران مناطق شهری لبنان به‌ویژه جنوب تضعیف عقبه صحنه نبرد به‌قصد ورود به جنگ زمینی است،  ناامن‌کردن تل‌آویو توسط جبهه مقاومت حتماً در تغییر معادلات به نفع این جبهه تعیین‌کننده است.

انتهای خبر /۱۷۰

 
http://javaneparsi.ir/50659
اخبار مرتبط

نظرات شما