قم فردا گزارش می‌دهد؛

حمایت‌های ریزودرشت آمریکا از جنایت اسرائیل

امروز جنایت‌هایی که رژیم غاصب اسرائیل در منطقه انجام می‌دهد کاملاً روشن است که با حمایت‌ها و چراغ سبز آمریکا صورت می‌گیرد که باید جهان اسلام در مقابل این غده سرطانی تا زمان نابودی و محو شدن از دنیا ایستادگی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سرویس موساد در روزهای هفدهم و هجدهم سپتامبر علیه سیستم‌های ارتباطی و وسایل الکترونیکی حزب‌الله عملیات خرابکارانه انجام داد و با انفجار سیستم‌های الکترونیکی که شامل پیجرها، گوشی‌های همراه و ثابت، لب تاب و برخی وسایل دیگر باعث صدمات جانی و مالی بسیار به این کشور شد.
همین مسئله باعث افزایش تنش بین این دولت لبنان با رژیم غاصب اسرائیل شده و حملات متعدد بعدی هم در منطقه را شاهد بودیم. هم‌زمان با افزایش احتمال آغاز جنگ گسترده در جنوب لبنان، آمریکایی‌ها بار دیگر سعی کردند تا در قامت «میانجی» ظاهر شوند. آن‌ها از طرفین منازعه خواستند تا بحران شمال را از طریق کانال‌های دیپلماتیک حل‌وفصل کنند. اما برخلاف این چهره «بشردوستانه» آمریکایی‌ها کارنامه آن‌ها طی یک سال اخیر نشان‌دهنده همراهی تمام‌قد این کشور باسیاست‌های جنگی تل‌آویو و کمک بی‌حساب‌وکتاب تسلیحاتی به ارتش رژیم غاصب صهیونیستی است.

حمایت آمریکا از جنایت‌های رژیم صهیونیستی
از همین رو حجت‌الاسلام ملک‌زاده، کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در منطقه، اظهار داشت: نقش آمریکا در تمام جنایت‌های اسرائیل مخصوصاً جنایت اخیر انفجار  وسایل ارتباطی در لبنان بر کسی پوشیده نیست.
وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی خود به‌تنهایی هرگز قادر نبوده و نیست که این‌گونه بتواند به‌تنهایی چنین جنایاتی را رقم بزند. این‌همه سلاح کشتارجمعی و بمب‌های گوناگونی که در طول یک سال اخیر بر سر مردم مظلوم غزه و لبنان فروریخته شده است تمام توسط دولت ایالات‌متحده آمریکا و برخی هم‌پیمانانش در کشورهای غربی تهیه و توزیع‌شده است.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی افزود: اگر حمایت‌های آمریکا از اسرائیل کودک کش نبود امروز در جغرافیای دنیا چیزی به نام اسرائیل نداشتیم و این دولت سال قبل از روی زمین محوشده بود.

حمایت‌های ریزودرشت آمریکا از جنایت اسرائیل
همچنین در این خصوص عبدالوهاب فراتی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حمایت‌های آمریکا از جنایت‌های اسرائیل، اظهار کرد: امروز کاملاً مشخص است که آمریکا از جنایت‌های ریز و درشت اسرائیل حمایت می‌کند.
وی ادامه داد: امروز واضح است که امریکا به لحاظ مالی و تسلیحاتی علناً و مرتباً از اسرائیل در جنگ غزه حمایت می‌کند.
این کارشناس مسائل بین‌المللی با اشاره به اینکه اسرائیل خط قرمز آمریکا در خاورمیانه است، گفت: حتی در همین حمله اخیر اسرائیل با انفجار پیجرها در لبنان بنا بر آنچه در اخبار رسمی آمد بیمارستان وابسته به دانشگاه آمریکایی بیروت یک هفته قبل از این حادثه اقدام به جمع‌آوری پیجرهای خودکرده است. این مسئله نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها از این حمله روزها قبل اطلاع داشتند و برای مصون نگه‌داشتن پرسنل خود در بیمارستان آمریکایی بیروت اقدام به جمع‌آوری پیجرها کرده‌اند .
وی اضافه کرد: بی‌تردید اگر آمریکایی‌ها از اسرائیل حمایت نکنند، مساعدت مالی به آن‌ها ندهند و تسلیحات پیشرفته نظامی آن‌ها را تأمین نکنند اسرائیلی‌ها توان درگیری درازمدت و حتی کوتاه‌مدت در خاورمیانه را ندارند.

این غده سرطانی فرزند آمریکا است
همان‌طور که گفته شد واشنگتن به‌عنوان نخستین شریک جرم رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه و لبنان شناخته می‌شود و حمایت‌های آن‌ها امروز به‌طور علنی برای مردم دنیا روشن‌شده است.
این در حالی است که علی‌اصغر حبیبیان عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به این موضوع بیان کرد: امروز به‌راحتی می‌توانیم نقش آمریکا را در جنایت‌های ریز و درشت اسرائیل دید چراکه این غده سرطانی فرزند آمریکا است. استکبار جهانی نه در یک قرن اخیر بلکه از دوران جنگ صلیبی  همیشه به دنبال این بوده است که در این منطقه و شرق جهان بخصوص منطقه جهان اسلام که قلب دنیا است یک پایگاه و جایگاه داشته باشد.
وی ادامه داد: در سیاست خارجی آمریکا هست که ما را بزنید اما اسرائیل را نزنید که این نشان از حمایت تمام‌قد آمریکا از این رژیم جعلی است. رهبر معظم انقلاب هم‌بارها فرموده‌اند که اگر حمایت‌های آمریکا از اسرائیل نبود این رژیم امروز وجود خارجی نداشت.
این کارشناس مسائل بین‌المللی خاطرنشان کرد: برنامه و راهبرد جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت و تمام کشورهایی که تابع انقلاب اسلامی ایران هستند مانند یمن، سوریه، افغانستان، پاکستان و برخی کشورهای دیگر محو این غده سرطانی یعنی رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل از روی زمین است.

به‌هرحال جنایت‌های اخیر اسرائیل در منطقه نشان می‌دهد وضعیت این غده سرطانی روزبه‌روز وخیم‌تر می‌شود و کل جهان اسلام را دربرمی گیرد که بسیار خطرناک است. چهل‌وپنج سال پیش بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام فرمودند اسرائیل موجودی نیست که به او مهلت داده شود اگر به او مهلت بدهید خطرش بیشتر دامن جهان اسلام را خواهد گرفت.
جهان اسلام باید مقابل رژیم صهیونیستی بایستد
از همین رو حجت‌الاسلام ملک‌زاده، عضو هیأت علمی گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی افزود: اسرائیل اگر مهار نشود جنایاتش بعد از غزه و لبنان به مناطق دیگر در عراق، سوریه و حتی ایران کشانده خواهد شد به همین دلیل امروز باید تکلیف جهان اسلام و جریان مقاومت با رژیم صهیونیستی روشن شود.
وی ادامه داد:  ما در یک جنگ حق علیه باطل قرار داریم و به سر می‌بریم و واقعاً چنین جنگی گریزناپذیر است. از طرفی هم این غده سرطانی از سوی استکبار جهانی به رهبری آمریکا در حال تقویت و حمایت است که باید ریشه‌کن شود. برای برقراری یک صلح پایدار در منطقه ما و کشورهای اسلامی و به‌خصوص محور مقاومت باید آمادگی چنین جنگی را داشته باشیم.
افزایش جنایات اسرائیل در غفلت دولت‌های اسلامی
این کارشناس مسائل بین‌المللی گفت: ملاحظه دولت‌های اسلامی از تشدید درگیری‌ها، آمریکا و رژیم صهیونیستی را جسورتر کرده و دامنه جنایاتش روزبه‌روز افزایش پیدا کرد و گسترده‌تر می‌شود چون اسرائیل احساس می‌کند که کشورهای اسلامی به دنبال تشدید درگیری نیستند و با خیال راحت‌تری به جنایت‌های خود ادامه می‌دهد.
وی بیان کرد: نباید اجازه داد این وضعیت بیشتر از این ادامه پیدا کند و باید با صراحت اعلام شود که ما به دنبال تشدید درگیری نیستیم و از آن استقبال نمی‌کنیم اما آمادگی یک جنگ همه‌جانبه با اسرائیل و استکبار جهانی راداریم. بحمدالله قدرت مقاومت قدرت وسیعی است و در حال حاضر قلوب میلیاردها انسان آزاده در سراسر جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان با جبهه مقاومت است.
حجت‌الاسلام ملک‌زاده گفت: انشاالله ما امیدوار هستیم که با آمادگی همه‌جانبه که از سوی کشورهای اسلامی و جریان مقاومت انجام خواهد شد شاهد سرنگونی و ریشه‌کن شدن این غده سرطانی از جهان اسلام باشیم.


انتهای خبر /160

 
http://javaneparsi.ir/50678
اخبار مرتبط

نظرات شما