کارشناس مسائل بین‌الملل:

راهبرد جبهه مقاومت حذف اسرائیل است

کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به اینکه جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی نشان از استیصال و درماندگی آن‌ها است، گفت: امروز برنامه و راهبرد نظام جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت و تمام کسانی که الگوی آن‌ها انقلاب اسلامی است محو شدن این غده سرطانی از روز زمین است.

علی‌اصغر حبیبیان در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان اظهار داشت: در پاسخ به این سؤال که آیا اقدامات رژیم صهیونیستی در قضیه حوادث تروریستی اخیر در لبنان از روی استیصال و درماندگی نیست بایستی به آن هستی‌شناسی و رفتارشناسی مراجعه کنیم.
وی ادامه داد: هستی‌شناسی و موجودیت ذاتی این رژیم اشغالگر صهیونیستی از همان یوم النکبه که از سال ۱۹۴۸ فلسطین را اشغال و دولت تشکیل دادند تا به امروز با زور، اشغالگری، کشتار و ترور بوده است. رژیم اشغالگر هستی و بقای خود را با کشتار و ترور پیش می‌برد و این مسئله در طول تاریخ هم ثابت‌شده است.
این کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به عمق بحرانی که رژیم صهیونیستی با آن مواجه است، گفت: امروز از روی تحرکات و جنایت‌هایی که این رژیم جعلی انجام می‌دهد و ممکن است هر روز از سلاح‌های جدید و رفتارهای کشتارجمعی جدید استفاده کند نشان دهند عمق و جدی بودن بحرانی است که آن‌ها با آن مواجه هستند.
وی اضافه کرد: امروز به‌راحتی می‌توانیم نقش آمریکا را در جنایت‌های ریز و درشت اسرائیل دید چراکه این غده سرطانی فرزند آمریکا است. استکبار جهانی نه در یک قرن اخیر بلکه از دوران جنگ صلیبی  همیشه به دنبال این بوده است که در این منطقه و شرق جهان بخصوص منطقه جهان اسلام که قلب دنیا است یک پایگاه و جایگاه داشته باشد.
حبیبیان ادامه داد: در سیاست خارجی آمریکا هست که ما را بزنید اما اسرائیل را نزنید که این نشان از حمایت تمام‌قد آمریکا از این رژیم جعلی است. رهبر معظم انقلاب هم‌بارها فرموده‌اند که اگر حمایت‌های آمریکا از اسرائیل نبود این رژیم امروز وجود خارجی نداشت.
وی خاطرنشان کرد: برنامه و راهبرد جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت و تمام کشورهایی که تابع انقلاب اسلامی ایران هستند مانند یمن، سوریه، افغانستان، پاکستان و برخی کشورهای دیگر محو این غده سرطانی یعنی رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل از روی زمین است.
این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به شعار کمترین هزینه بهترین بهره‌وری، ابراز داشت: استراتژی و راهبرد این است تا با کمترین هزینه بهترین بهره‌وری را داشته باشند. جمهوری اسلامی و کل جبهه مقاومت در پی این راهبرد هستند تا در یک موقعیت  و زمان خاص چنان ضربه‌ای را به اسرائیل کودک کش وارد کنند که هم خود این رژیم و هم آمریکا که حامی او است غافلگیر شود و نتوانند جواب بدهند.
وی در خاتمه تأکید کرد: آقای محسن رضایی عضو تشخیص مصلحت نظامی در برنامه‌ای اعلام کردند که ما مانند دوران دفاع مقدس در کمین هستیم تا در یک‌زمان و موقعیت مناسب یک کربلای پنج و یا بیت‌المقدس را ایجاد کنیم و پاسخ این رژیم صهیونیستی را بدهیم.


انتهای خبر /160

 
http://javaneparsi.ir/50668
اخبار مرتبط

نظرات شما