رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

ترورها نشان از استیصال رژیم صهیونیستی است

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه شهید هنیه استوار و ثابت‌قدم در میدان مبارزه بود، گفت: این ترور نشان از استیصال رژیم صهیونیستی است.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس با اشاره به آیات قرآن، اظهار داشت: خداوند در قرآن می‌فرمایند با شهادت هر شخصیت شجاع در میدان مبارزه کسی دیگر جای او را خواهد گرفت.
وی ادامه داد: شهید اسماعیل هنیه استوار و ثابت‌قدم در میدان در مقابل جنایت‌کاران ایستاده بود.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه این ترور نشان از استیصال رژیم صهیونیستی است، گفت: امروز تمام کشورهای حامی فلسطین و مقاومت در منطقه در مقابل این رژیم جنایت‌کار ایستاده است.
وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی با این ترورهای ناجوانمردانه به دنبال متوقف کردن جبهه مقاومت است؛ اما این اقدامات نه‌تنها این جبهه را متوقف و تضعیف نمی‌کند؛ بلکه عزم امت اسلامی را ایستادگی و پاسخ دندان‌شکن به این جنایت رژیم جنایت‌کار صهیونیستی را راسخ‌تر خواهد کرد.
آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه این جنایت‌ها رسوایی این رژیم را عالم‌گیر کرده است، خاطرنشان کرد: امروز کشورهای اروپایی و آمریکا صحنه تظاهرات ضد صهیونیستی  شده است.
وی اضافه کرد: امروز چهره کریه و منفور صهیونیست‌ها برای تمام دنیا مشخص شده است و این کشتار بی‌رحمانه در غزه رسوایی بزرگی برای این جنایت‌کاران به همراه داشته است.


انتهای خبر /160


http://javaneparsi.ir/49904
اخبار مرتبط

نظرات شما