امام‌جمعه سلفچگان:

دولت در مسیر تحقق شعار سال گام بردارد

امام‌جمعه سلفچگان با اشاره به اهمیت پیگیری مطالبات رهبری، گفت: دولت چهاردهم در مسیر تحقق شعار سال گام بردارد.

حجت‌الاسلام مهدی غروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به تکمیل کابینه دولت چهاردهم و اخذ رأی اعتماد از مجلس، اظهار داشت: همان‌طوری که رهبر انقلاب نیز تأکید داشته و دارند کمک به موفقیت دولت یک راهبرد اصلی است و رویدادهای بعدی نیز موید عملی‌شدن همین نگاه بوده است.
وی ادامه داد: اخذ رأی اعتماد تمامی وزرای پیشنهادی موفقیت بزرگ دولت بود و امروز دیگر توپ در زمین دولت است تا با اتخاذ راهکارهای صحیح و کارشناسی شده در مسیر توسعه و پیشرفت کشور گام بردارد.
غروی افزود: دولت باید بداند که راه‌حل کلیدی حل مشکلات با اجرای برنامه‌های بالادستی شروع می‌شود و این که دل در گرو نسخه‌های غربی داشته باشیم راه به جایی نخواهیم برد.
وی بیان داشت: توجه و اتکا به درون و توانمندی‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی می‌تواند ما را در مسیر درست اقتصادی قرار دهد.
امام‌جمعه سلفچگان شعار سال را موردتوجه قرار داد و گفت: تحقق شعار سال باید یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های دولت باشد تا با تحقق آن در زمینه‌های اقتصادی شاهد شکوفایی باشیم.
وی هماهنگی تیم اقتصادی دولت را مهم برشمرد و بیان داشت: هماهنگی تیم اقتصادی دولت می‌تواند راه را بر اقدامات و تصمیم‌گیری‌های غلط و هزینه بر ببندد.
غروی تأکید کرد: بازگرداندن ارزش پول ملی و افزایش قدرت خرید مردم دو خواسته‌ای اصلی از تیم اقتصادی دولت است که باید به آن اهتمام کافی داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: همکاری و همراهی هر سه قوه برای حل مشکلات مردم باید روزبه‌روز افزایش پیدا کند چرا که وفاق و همراهی همه می‌تواند مشکلات کشور را حل کند.


انتهای خبر /110


 
http://javaneparsi.ir/50426
اخبار مرتبط

نظرات شما