نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

یک بام و دوهوای جریان غرب‌گرا در ترور هنیه

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به یک بام و دوهوای جریان غرب‌گرا در ماجرای ترور شهید هنیه، تصریح کرد: این جریان نمی‌خواهند به‌گونه‌ای موضع بگیرند که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها از دست آن‌ها دلگیر شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاسم روانبخش، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی که در کانال ایتای خود منتشر کرده است، با اشاره به یک بام و دوهوای جریان غرب‌گرا در ماجرای ترور شهید هنیه، نوشت: این روزها جریان غرب‌گرا و مدعی اصلاحات بدجوری در بن‌بست تحلیل گرفتار شده‌اند.
وی با بیان اینکه جریان مورد اشاره از یک سو می‌خواهند این‌گونه وانمود کنند که طرف‌دار تمامیت ارضی کشور هستند و باید در برابر خواست جدی مردم خود را طرف‌دار تمامیت ارضی ایران معرفی کنند، تصریح کرد: به همین دلیل [جریان غرب‌گرا] در بیانیه‌های خودشان اقدام نتانیاهو، دقت کنید نتانیاهو نه رژیم صهیونیستی، در ترور شهید اسماعیل هنیه در خاک ایران را محکوم کنند.
روانبخش جریان غرب‌گرا از سوی دیگر نمی‌خواهند به‌گونه‌ای موضع بگیرند که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها از دست آن‌ها دلگیر شوند، خاطرنشان کرد: به همین جهت در بیانیه‌های رسمی جبهه مدعی اصلاحات و موضع‌گیری‌های برخی از شخصیت‌هایشان از جمله سعید جوادی آملی این‌گونه توصیه می‌شود که در پازل نتانیاهو نیفتید.
وی اضافه کرد: منظور این جریان از نیفتادن در تله یعنی گویا «مقابله‌به‌مثل» که توصیه قرآن است را بازی در زمین نتانیاهو می‌دانند و همان‌گونه که رژیم صهیونیستی می‌خواهد جمهوری اسلامی از انتقام سخت چشم‌پوشی کند.
روانبخش با تأکید بر اینکه جریان غرب‌گرا باید بداند اکنون زمان آن است که موضع سیاسی خودش را باید شفاف کند، عنوان کرد: این جریان با بازی‌کردن در وسط اعتماد هر دو طرف را از دست می‌دهد.

 


انتهای خبر /


http://javaneparsi.ir/49977
اخبار مرتبط

نظرات شما