مدیرکل آموزش‌وپرورش قم خبر داد:

مانور بازگشایی مدارس و توزیع لوازم‌التحریر

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم گفت: مانور بزرگ توزیع ملزومات، تجهیزات ورزشی، سلامتی، لوازم‌التحریر و بازگشایی مدارس تا ابتدای مهرماه انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» علیرضا رحیمی عصر چهارشنبه در جلسه شورای معاونین آموزش‌وپرورش استان قم با تأکید بر اتمام فعالیت‌های نرم‌افزاری در آموزش‌وپرورش از جمله ساماندهی نیروها، کلاس‌بندی، ثبت‌نام کتب اظهار کرد: طرح شهید عجمیان جزو فعالیت‌های سخت‌افزاری است که این اقدامات با پیگیری نواحی استان قم امسال هم باقدرت اجرا خواهد شد.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم بیان کرد: سال گذشته رتبه اول در پیشبرد اهداف طرح شهید عجمیان باهمت گروه‌های جهادی را داشتیم که دستاوردهای عظیمی از این طرح پرثمر حاصل شد.

 رحیمی ابراز کرد: فضاسازی رسانه‌ای از فرهنگیانی که این ایام با علاقه و اشتیاق در حال آماده‌سازی مدارس هستند، برای آشنایی همشهریان با فعالیت‌های گسترده آموزش‌وپرورش ضرورت دارد.

 وی ادامه داد: تا ابتدای مهرماه مانور بزرگ توزیع ملزومات و تجهیزات ورزشی و سلامتی و هم چنین لوازم‌التحریر انجام خواهد شد.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم اذعان کرد: بازدید از مدارس تا شروع سال تحصیلی باید موردنظر قرار گیرد و از نزدیک مسائل و مشکلات مدارس و مدیران موردتوجه قرار گیرد.

 رحیمی با تأکید بر برگزاری جلسات هماهنگی با مدیران مدارس خاطرنشان کرد: تا ابتدای آغاز رسمی سال تحصیلی جدید مانور بازگشایی مدارس انجام خواهد شد.




انتهای خبر /

 
منبع:مهر
http://javaneparsi.ir/50301
اخبار مرتبط

نظرات شما