فرمانده سپاه قم:

خبرنگاران در جامعه امید آفرینی کنند

فرمانده سپاه علی ابن ابی‌طالب (ع) قم با اشاره به اینکه خبرنگاران به جامعه بینایی، شعور و بصیرت می‌بخشند، گفت: خبرنگاران باید امیدآفرینی و آرامش و امنیت ایجاد کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سردار محمدرضا موحد ظهر امروز در مراسم تقدیر از خبرنگاران استان که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد با اشاره به اینکه ۴۵ سال است درگیر جنگ با دشمن هستیم، اظهار داشت: دشمن هدف انقلاب را تشخیص داده است و همه تلاش خود را می‌کند تا انقلاب به اهداف خود نرسد.
وی ادامه داد: مهم‌ترین هدف انقلاب اسلامی صدور انقلاب به تمام دنیا است که دشمن در مقابل این مسئله در حال ایستادگی است.
فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) قم خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند تا ایران درگیر یک جنگی ترکیبی باشد و نوک پیکان این جنگ، جنگ شناختی است.
وی اضافه کرد: هرکسی بتواند در این جنگ تصویرسازی خوبی داشته باشد موفق‌تر خواهد بود.
سردار موحد ابراز داشت: دشمن در جبهه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به دنبال ایجاد یک نابینایی است تا هرچه را که خود می‌خواهد القا کند.
وی ادامه داد: در اینجا نقش خبرنگاران مشخص می‌شود. خبرنگاران به جامعه بینایی، شعور و بصیرت می‌بخشند. خبرنگاران باید امیدآفرینی کنند و آرامش و امنیت ایجاد کنند.
فرمانده سپاه قم عنوان کرد: امروز اگر خبرنگاران در غزه نبودند جنایت‌های غیرقابل‌تحمل رژیم صهیونیستی با اجساد شهدا دفن می‌شد.
وی تأکید کرد: خبرنگاران باید عظمت‌ها و پیشرفت‌های این انقلاب و نظام و همچنین موفقیت‌های جبهه مقاومت را به جهان مخابره کنند.



انتهای خبر /160


http://javaneparsi.ir/50042
اخبار مرتبط

نظرات شما