مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم:

بهترین فعالیت رسانه‌ای، افزایش معرفت دینی است

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم با اشاره به اینکه تعظیم شعائر، به یادآوری محتوای کربلا و زنده نگه‌داشتن کربلا از جمله وظایف رسانه‌های امروز است، گفت: افزایش معرفت دینی بهترین فعالیت رسانه‌ای در محرم است.

سید محمدحسن یزدی نژاد در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به نقش  و جایگاه رسانه‌ها در شناساندن محرم و هدف قیام عاشورا به دنیا، اظهار داشت: محرم و عزاداری سیدالشهدا (ع) شفای دردهای قلبی، روحی و اجتماعی است و دشمن برای تحت‌الشعاع قراردادن مراسم عزای امام حسین (ع) طرح‌های مختلفی را برنامه‌ریزی کرده است.
وی ادامه داد: امروز قرآن و روضه سیدالشهدا (ع) رسانه‌های بزرگی برای طرح ارزش‌های فردی و اجتماعی است.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم خاطرنشان کرد: تعظیم شعائر، به یادآوری محتوای کربلا و زنده نگه‌داشتن کربلا از جمله وظایف رسانه‌های امروز است.
وی خاطرنشان کرد: محرم موسم و فصلی برای دانستن و آموختن است. امام حسین (ع)، شهید راه دین است، پس افزایش معرفت دینی بهترین فعالیت رسانه‌ای در محرم است. برای بسیاری از ما که از کودکی ذاکر اهل‌بیت (ع) به‌ویژه امام حسین (ع) بوده‌ایم و در مجالس مدح این عزیزان شرکت می‌کردیم با جانمان مأنوس است این تصاویر در ذهنمان زنده است.
یزدی نژاد در ادامه با اشاره به جایگاه رسانه در مقابله با هجمه رسانه‌های معاند در خصوص محرم، ابراز داشت: گرامیداشت ایام محرم و اقامه عزای سیدالشهدا، تعظیم و تکریم این ماه عزا به‌عنوان نماد ارزش‌های دینی، معنوی و انسانی از جمله اهدافی است که رسانه‌ها باید برای بالابردن سطح شناخت مخاطب در مقابله با هجمه رسانه‌های معاند انجام دهند.


انتهای خبر /160


http://javaneparsi.ir/49640
اخبار مرتبط

نظرات شما