رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم:

اعتبارات شهرستان کهک ۲.۵ برابر افزایش یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم با تأکید بر اهمیت ارتقای زیرساخت‌های شهرستان تازه‌تأسیس کهک، گفت: اعتبارات و بودجه‌های کهک در سال جاری نسبت به سال گذشته ۲.۵ برابر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، جواد شاکرآرانی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ارتقای زیرساخت‌های شهرستان تازه‌تأسیس کهک، اظهار کرد: طی سه سال گذشته در قالب سفرهای مدیران استانی به شهرستان‌ها و شهرهای استان، اعتبارات خوبی جهت ارتقای زیرساخت‌ها و پاسخگویی به مطالبات عمومی پیش‌بینی شده است.
وی به برگزاری اولین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در محل فرمانداری کهک اشاره کرد و افزود: در این جلسه بودجه ۱۰۱ میلیاردتومانی در قالب هشت فصل بودجه مختلف توزیع اعتبار شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم، گفت: این بودجه در قالب هشت فصل امور عمومی، انرژی، حمل‌ونقل، دین و مذهب، خدمات شهری، آب و درمان، بهداشت و درمان تصویب شده است.
وی همچنین از فرصت یک‌ماهه دستگاه‌های اجرایی برای مبادله نامه و آغاز اجرای سریع پروژه‌ها خبر داد و گفت: اولویت در تخصیص بودجه اولیه با پروژه‌هایی است که در سال ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد.
وی با اشاره به افزایش ۲.۵ اعتباری شهرستانی که در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته، اظهار امیدواری کرد تخصیص این اعتبارات گامی مهم در جهت توسعه و آبادانی این شهرستان و شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در سال‌های آینده باشند.




انتهای خبر /


http://javaneparsi.ir/49593
اخبار مرتبط

نظرات شما