استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد:

ضرورت مقابله با هجمه رسانه‌های معاند

عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال وارونه جلوه‌دادن واقعیت عاشوراست، گفت: بزرگداشت صحیح و پرشور واقعه کربلا در این ایام، ظرفیتی بی‌نظیر برای خنثی نمودن توطئه دشمنان و مقابله با جنگ نرم آنان علیه مکتب تشیع است.

محمد ملک‌زاده، کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به اهمیت مقابله با هجمه رسانه‌های معاند به جایگاه محرم و عزاداری برای امام حسین (ع) از طریق رسانه، اظهار داشت: بدیهی است دشمنان اسلام هرگز بیکار نمی‌نشینند و از هر فرصتی از جمله انبوه رسانه‌های خود بهره می‌گیرند تا واقعیت عاشورا را وارونه جلوه دهند؛ اما جریان اسلامی نیز می‌تواند از همین فرصتی که رسانه‌ها در اختیار ما قرار داده‌اند برای خنثی‌سازی تبلیغات مسموم دشمنان استفاده کنند.
استفاده از ظرفیت رسانه برای خنثی‌سازی توطئه دشمنان علیه عاشورا
وی ادامه داد: بزرگداشت صحیح و پرشور واقعه کربلا در این ایام، ظرفیتی بی‌نظیر برای خنثی نمودن توطئه دشمنان و مقابله با جنگ نرم آنان علیه مکتب تشیع را فراهم نموده است.
عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اضافه کرد: به فرموده امام راحل نهضت ما و عقاید راستین اسلامی به زنده نگه‌داشتن محرم و صفر وابسته است؛ این ایام، فرصتی بی‌نظیر در اختیار تمام آزادی‌خواهان و عدالت‌جویان قرار داده تا با یادآوری اهداف واقعی این نهضت، درس ظلم‌ستیزی و مقاومت در برابر ظالمان و ستمگران را از طریق رسانه‌های اجتماعی ترویج نمایند.
مقابله با هجمه رسانه‌های معاند علیه مکتب تشیع از طریق رسانه
وی خاطرنشان کرد: عزاداری و سوگواری به‌دوراز افراط‌ها و تفریط‌ها و پرهیز از سنت‌های غلط، و بازتاب آن در رسانه‌های جمعی بهترین راه برای خنثی نمودن توطئه دشمنان است.
حجت‌الاسلام ملک‌زاده ادامه داد: بنابراین تمام صاحبان رسانه ازجمله مبلغان دینی، وعاظ و خطبای اسلام و سایر اقشاری که به هر طریقی رسانه‌ای در اختیار دارند باید از این فرصت برای زدودن زنگارهای انحراف و بدعت از چهره مراسم حسینی نهایت استفاده را ببرند و با هجمه رسانه‌های معاند مقابله کنند.


انتهای خبر /160


http://javaneparsi.ir/49657
اخبار مرتبط

نظرات شما